portfolio

  • logo i logotypy

    Logo czyli graficzna forma przedstawienia symbolu, znaku i nazwy firmy, organizacji, imprezy, w sposób jednorodny, wyrazisty, przy jednoczesnej zwiezłości formy. Terminu "logo" używamy dla całego znaku, składającego się z sygnetu i logotypu, tekstowego przedstawienia nazwy. Terminem "logo" określany jest często sam sygnet (symbol, znak graficzny) bez logotypu. Projektujemy zatem logo, logotypy i znaki graficzne dla firm, organizacji, hodowli, imprez, etc.

  • wizytówki

    Wizytówki, które firmy przyznają swoim pracownikom to z reguły nudne i drukowane w masowych ilościach wzory. My proponujemy państwu wyróżniające się, indywidualne wzory, tak aby Państwa wizytówka zwróciła uwagę i została zapamiętana. Wizytówka jak najbardziej może być małym dziełem sztuki. Odwoływać się do strony internetowej, profesji, zaskakiwać niebanalnym pomysłem. Tak robimy takie projekty.

  • zapowiedzi miotów - reklama

    Zapowiedzi miotów to graficzne przedstawienie przewidywanego miotu danej hodowli, terminu, rodziców, tytułów rodziców, w sposób przyciągający uwagę i wywołujący pozytywne uczucia. Celem zapowiedzi jest zacgęta do zakupu szczeniąt, kociąt, potencjalnego klienta. Oczywiście zajmujemy się tym zagadnieniem profesjonalnie i z wielką starannością, nie obce są nam też wszelkie reklamy innego typu.

  • obróbka zdjęć cyfrowych

    Obróbka zdjęć cyfrowych daje niesamowite możliwości. Mając wyjściowy plik cyfrowy o dużej rozdzielczości, o ile zdjęcie zostało poprawnie wykonane, jest ostre i nie jest niedoświetlone lub prześwietlone - można z nim zrobić prawie wszystko, łącznie z zamianą kolorów na zupełnie niewiarygodne, bądź stworzyć realistycznie wyglądające zdjęcie /fotomontaż cyfrowy/, przedstawiającego sytuację, która nigdy nie miała miejsca w rzeczywistości.

  • banery facebooka i inne

    Banner, albo w ojczystym języku baner, jest to forma reklamy graficznej, komunikatu lub innego skierowanego przekazu. W internecie banner to graficzna forma przekazania treści informacyjnych bądź reklamowych, często będąca odnośnikiem do strony promowanego produktu. Istotą baneru jest przekaz i konkretna informacja, nie zaś jak większość sądzi całość dostępnych informacji. Baner działa na podświadomość, jest oglądany chwilę i ta chwila właśnie ma spowodować, że informacja dotrze do mózgu :D. 

Script logo
Do góry